30/5/07

Propera parada....Amsterdam!


Doncs si. Jo també vull dedicar un comentari al viatge d'aquest proper cap de setmana. Acabo de llegir el que ha fet la Mora i m'ha animat. Oi tant. Té raó. Fa 6 mesos que tenim els billets i crec que l'espera ha ajudat a augmentar-ne les ganes. No em viatjat mai junts. No coneixem el tarannà ni els gustos de cadascú fora del país. Espero riure. Riure molt. Tinc ganes, com deia molt bé la Mora, de tornar de cop a l'adolescència. Vull desconectar, fer un parèntesis, seguir d'aprop l'evolució del bixobolismo, conèixer una ciutat tant atractiva i sobretot disfrutar al màxim de tenir les persones que estimo a tocar.

No he visitat mai la ciutat, tothom me n'ha parlat molt bé. Segur que em fascinarà. N'estic convençuda. I a més, hi haurà bicicletes! M'encanta! Què més puc demanar! Mora, Saba, Sandro, Carles, ( Roger, no et precupis, seràs present en les nostres oracions)...preparats?


A dalt, us adjunto fotos del nostre allotjament! jejeje, quina tel·la!

3 comentaris:

EstheR ha dit...

Uauuuuuuuuuuuuu! Que guay! Espero postal... ;)

bon viatge!!!

Mireia Mora ha dit...

actualització tremenda. quines ganes! Sí, boges.

bixobola està histèric. no menja, no dorm, no curra -sobretot això últim-. vol marxar ja, sense dilacions...

mira què serà bonica aquesta primera escapada!

un petó preciossima meva!

Mireia Sabartés Roigé ha dit...

Pobre Carles, ja tremola! hehe. Muà, crac!